Sunday, August 29, 2010

Mak Andam Tak Bertauliah


Sangat lama since perkara ni berlaku.Sehari sebelum Ramadhan hari tu. 
Isnin aku tak pergi sekolah sebab ada meeting Bomba kat Rawang.
Selasa pulak, aku di invite oleh cikgu sekolah, ketua bidang yang bertanggungjawab mengelolakan AJK sambutan yang terdiri daripada pelajar2 F4 sekolah untuk majlis sambutan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang untuk cikgu2 yang cemerlang pastinya.
Aku ditugaskan sebagai jurusolek untuk menyolek budak2 tu sebagai AJK sambutan.
Seawal 4.45 pagi aku bangun sebab kena solek budak2 ni. majlis bermula pukul8. nak pergi ke tempat kejadian pukul7 pagi. mana tak kena bangun awal. dah la tak profesional macam MakeUp Artist kan. dua tak sempat, aku solek dalam van je. on the way ke tempat kejadian. ntahpape je.

so, inilah hasil2nya....
S

Mak andamnye tak sempat nak mekap langsung     

2 comments:

Anonymous said...

banyak nye blog awak ni ye...

Farfar said...

anonymous:
tak la banyak sangat...
3 je...
:)