Friday, August 26, 2011

Raya Kali Ini

Hasil perbincangan aku dengan Jon masa sebelum bertunang dulu nak balik raya sebelah mana dulu telah mendapat kata sepakat iaitu beraya rumah Jon dulu tahun ini. aku ok je. haha. cakap bolehla, raya pertama nanti tak tau la macammana kan. ala, mungkin tak sempat tak ok sebab raya kedua terus ke rumah aku. memang sangat ok la tu.
so, malam ni gerak ke Bagan Serai. hopefully tak la jam kalau malam kan. sediakan tupperware ke, botol ke kalau2 jam teruk dan rnr penuh. kuang3.
tahun ni adalah raya paling sedih aku sebab duit dah dihabiskan untuk masuk rumah baru. sorry to adik2 dan sedara2 sebab memang tak bagi duit raya tahun ni. balik sini nak beli lagi barang2 sikit.
open house? mungkin buat kot. tapi tak la besar2. setakat kawan2 rapat je. menu diorang belum discuss lagi. nanti diorang bagitau aku masakje...
ok, jom kemas barang!~

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua  penduduk bumi Allah ini.
tak lupa juga, SELAMAT HARI MERDEKA! jangan lupa kibarkan JALUR GEMILANG!!!~

2 comments:

ettymelladikboy said...

nak dtg open house!!!!

Farfar said...

kalo jadi nnt aku jemput-jemput kau. haha. ok?